El RCD Espanyol ha posat en marxa una nova iniciativa solidària. A finals del mes de març, després de 15 dies d’aplicació de l’estat d’alarma i confinament per la covid-19, des del club va adreçar-se a aquells socis i sòcies majors de 75 anys que es trobessin en una situació de major vulnerabilitat per oferir-los un servei d’acompanyament.

Acompanyament, de l’estadi a casa

La iniciativa blanc-i-blava consisteix a oferir una xarxa de serveis d’acompanyament als associats majors de 75 anys i als socis i sòcies amb abonament a la zona de discapacitats del RCDE Stadium. L’acció està emmarcada dins de la campanya “Nos apoyamos/ Ens ajudem”,  que es va posar en marxa des de l’àrea social del club perquè els més vulnerables poguessin rebre aliments a casa seva.

La proposta és una iniciativa de la Fundació RCD Espanyol, els voluntaris RCDE i la Federació de Penyes i es divideix en dos vessants: acompanyament telefònic i, si els socis ho necessiten, fer-los arribar productes de primera necessitat, alimentaris i farmacèutics, per evitar que hagin de sortir de casa.

Com funciona?

El projecte consisteix a formar parelles de socis. És a dir, que un associat major de 75 anys o un soci amb discapacitat que requereixi ajuda, tingui un altre soci per assistir-lo. La persona que vulgui participar en la iniciativa ha de viure a la mateixa localitat o a prop dels socis que necessitin assistència. Aquells que vulguin rebre l’ajuda per part del club hauran de posar-se en contacte amb l’Espanyol mitjançant el correu electrònic marketing.social@rcdespanyol.com.

Amb aquesta iniciativa, el club blanc-i-blau continua demostrant el seu vessant solidari. A més del programa “Nos apoyamos”/ Ens ajudem”, l’Espanyol ha fet altres propostes per als seguidors periquitos com “Pericos des de casa” o “La trucada solidària“.