Una habitació tancada, amb portes que no s’obren i un home al límit de les seves possibilitats. Un vaixell laberíntic cabines i passadissos per on transiten personatges suspesos en el temps. Aquests són els inquietants i sorprenents paisatges als que traslladen ‘La porta absent’ i ‘La cambra perduda’, les dues peces que la companyia de teatre dansa Peeping Tom ha presentat al festival Grec 2020.
[vc_column][/vc_column][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”flexslider_slide” interval=”0″ images=”702137,702141,702138,702139,702143,702140,702142,702129,702128,702131,702130,702145,702135,702136,702134,702133,702132,702146″ img_size=”full” onclick=””][/vc_column][/vc_row]
Ha estat aquest diumenge, 19 de juliol, el mateix dia que la Generalitat ratificava la suspensió dels esdeveniments culturals per fer front a l’increment de casos de coronavirus. La mesura ha provocat les queixes del sector, de molts usuaris i dels mateixos alcaldes dels municipis afectats. Peeping Tom tenia programada una segona funció aquest dilluns, 20 de juliol, al Teatre Grec.
Peeping Tom, companyia belga amb vincles estrets amb la ciutat liderada per la italoargentina Gabriela Carrizo i el francès Franck Chartier, ha tornat a captivar el públic barceloní amb aquest díptic escènic. Una proposta dual impregnada d’estètica cinematogràfica.