reprovació Collboni
forns Tuset
ple municipal
enquesta CEO
eleccions 12-M
1 de maig
tdt
Habitació 910
ràdio
L'hora del pòdcast
Inicia sessió
Registra’t
Heu perdut la contrasenya?
25 d'abril de 2024
música
Mayte Martín: “No cal millorar les versions, les faig perquè em vibren al pit”
23 d'abril de 2024
Josephine Blau: “La millor decisió ha estat envoltar-me de dones poderoses”
Alidé Sans: “Occitània té un patrimoni inacabable”
18 d'abril de 2024
circ
Alba Sarraute: “Amb el circ es pot parlar de tot”
12 d'abril de 2024
El pop “més dolç i àcid”, d’Amalia Tal Vez
11 d'abril de 2024
Gato Pérez, el poeta de la rumba catalana
10 d'abril de 2024
Amaia Miranda: “És molt important gaudir de la música fora de l’acadèmia”
21 de març de 2024
Xarim Aresté: “Els humans som uns grans desconeguts de nosaltres mateixos”
20 de març de 2024
Juanlu Leprevost, excomponent d’Ojos de Brujo: “Ara, el currículum importa poc”
19 de març de 2024
Carme Canela: “El jazz em permet ser lliure”
11 de març de 2024
teatre
Àngels Gonyalons: “És una Barcelona indòmita, cara, sense ànima. Encara hi som, però ja no és nostra”
4 de març de 2024
Paco Mir: “La carretera de les Aigües i Collserola són un luxe, el Central Park de Barcelona”
21 de febrer de 2024
art i disseny
Jaume Plensa: “Un artista sempre té raó”
16 de febrer de 2024
cinema
Assumpta Serna: “Sempre he anat de cara i això m’ha portat problemes”
13 de febrer de 2024
Suu: “El meu proper disc tractarà de la salut mental i de l’amor”
Carles Sabater: “Tots hem vingut aquí a explicar les nostres vides”
7 de febrer de 2024
L’enigma de Sie777e
1 de febrer de 2024
L’espai segur de Meritxell de Soto
història
4 Gats, la porta d’entrada de Picasso a Barcelona
31 de gener de 2024
‘Travesti’, el debut esperat de Flamenco Queer
25 de maig de 2023
27 de juny de 2013
25 de gener de 2022
24 d'octubre de 2023
6 de juliol de 2023
2 de novembre de 2023
15 de gener de 2023
7 de novembre de 2022
27 d'octubre de 2022
25 de desembre de 2022
17 de gener de 2024
25 de gener de 2024
12 de febrer de 2021