Una cinquantena de persones convocades pels CDR i Arran s’han mobilitzat davant de la comissaria de Mossos d’Esquadra de les Corts. Ho han fet com a protesta per les sis detencions de participants en la manifestació antifeixista i independentista contra la marxa del sindicat Jusapol d’aquest matí. Des del CDR han demanat la dimissió del conseller d’Interior, Miquel Buch.

Els CDR i Arran protesten davant la comissaria de les Corts per les detencions | Comitès de Defensa de la República (CDR), Mossos d'Esquadra, protestes

Durant la contramanifestació, s’han produït càrregues de la policia catalana, que han acabat amb 24 persones ferides que han hagut de ser ateses pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Són tots de caràcter lleu i bàsicament per contusions.

 

detmgut pels Mossos manifestació Jusapol

La convocatòria de protesta s’ha difós per les xarxes socials i s’hi han sumat Alerta Solidària i Decidim Ser.

Imatge de l'autor/a