Des que l’Open Camp va obrir les portes al juny, hi han passat 611.000 persones amb una mitjana de 4.640 visites per dia d’obertura. El nombre de persones que diàriament paguen per realitzar les activitats volta les 600. La resta, són visitants que accedeixen al recinte —entrar-hi sense participar a les atraccions és gratuït— i que poden acabar consumint a les botigues o bars que hi pugui haver al parc.

La intenció dels promotors és ampliar l’oferta d’establiments per fer el recinte més atractiu al públic, així com organitzar activitats més enllà de les purament físiques, com classes magistrals impartides per esportistes reconeguts. A més, volen donar més protagonisme a propostes com l’anomenat Open Match, un partit de futbol jugat entre amics a l’Estadi Olímpic amb els mitjans d’un partit professional.

Promoció i flexibilització, els objectius de 2017

Segons el director de l’Open Camp, Paco Medina, el parc necessita més ingressos a través d’inversors o operadors per poder arribar a més gent, fer créixer el nombre de visitants i aconseguir que el projecte sigui rendible. Assegura que, veient els bons resultats pel que fa a la satisfacció dels visitants, “no és normal que la gent de Barcelona no ens conegui”.

A més, s’intentarà “flexibilitzar la relació contractual” amb actors com el mateix Ajuntament per arribar a acords en aspectes com els terminis de pagament del lloguer de l’estadi, de prop d’un milió d’euros anuals. En els primers mesos de funcionament s’han invertit prop de 14 milions d’euros a l’Open Camp, dels quals vuit els ha posat el grup promotor. La resta provenen de bancs i de finançament públic.