La Setmana del Llibre en Català tanca la seva 38a edició, marcada per la crisi sanitària, amb èxit. En total, l’espai ha rebut 25.000 visitants que no han deixat escapar l’oportunitat de gaudir de llibres, revistes i cultura en català. A més, tot i  el canvi d’ubicació, més allunyat del centre de la ciutat, i la durada, reduïda de 10 a 5 dies, les vendes han estat molt positives. De fet, es preveu assolir una facturació de 325.000 €.

A La Setmana s’hi han celebrat prop de 180 activitats entre presentacions, converses, taules rodones, entregues de premis o activitats infantils, repartides en dos escenaris. Durant aquest edició, gairebé 200 autors han signat els seus llibres i han pogut reprendre el contacte amb els lectors.

A més, l’aforament màxim935 persones en un espai perimetrat de 4.500 metres quadrats- s’ha assolit en diverses ocasions. Com a conseqüència s’hi han generat algunes cues “que s’han resolt amb força fluïdesa”, afirmen des de l’organització.

Des de l’organització també han volgut destacar que “la cultura és segura” i que es poden continuar realitzant esdeveniments culturals “amb nous formats adaptats”. També han insistit en la importància de realitzar projectes de promoció de la lectura i la venda de llibres “per ajudar el sector en aquest context complicat”.