Oficina del 22@

(ACN) Barcelona obre, aquest dilluns, l’Oficina Tècnica del 22@ per centralitzar l’atenció a les empreses i als ciutadans, ja sigui en l’àmbit econòmic, urbanístic o sociocultural del Poblenou. L’oficina que era un dels compromisos als quals va arribar el govern municipal amb ERC pel pla urbanístic de la zona està ubicada a l’edifici MediaTIC. Gestionada per l’Ajuntament de Barcelona, canalitzarà a través d’un servei de finestreta única les gestions empresarials i urbanístiques relacionades amb projectes per desenvolupar el 22@.

Punt de referència

Un dels objectius és que sigui un punt de referència per captar, impulsar i reforçar projectes relacionats amb el desenvolupament del districte.

“Volem que sigui un districte tecnològic, econòmic, però també on viure i on gaudir de l’espai públic”
Jaume Collboni, primer tinent d’alcaldia d’Economia

Collboni ha recordat que l’objectiu del govern municipal és crear en aquesta zona de la ciutat fins a 60.000 llocs de treball en els pròxims deu anys i 15.800 nous habitatges assequibles de protecció oficial.

Quins serveis s’ofereixen a l’oficina?

Entre els serveis que s’ofereixen a l’oficina hi ha una primera orientació i assessorament sobre regulacions i procediments relacionats amb el planejament urbanístic, el pla d’usos o l’inici d’una activitat econòmica.

A més, en una segona fase al 2021, s’aprofundirà en aquest assessorament i, com a novetat, es treballarà amb el servei de Promoció Internacional i Captació d’Inversions per atreure inversió pública i privada de qualitat.