Des que a principis de gener es va posar en marxa el procés de renovació, el nou Bicing guanya cada dia de mitjana més de 100 abonats. La xifra, a més, s’ha enfilat en les últimes setmanes per sobre dels 150. El servei té ara uns 104.000 abonats. De moment, ja s’han substituït unes 200 estacions, la meitat de les quals té el Bicing a tota la ciutat (424). El ritme compleix el calendari previst i s’espera haver renovat totes les parades a l’abril.

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”Nou Bicing 2019″ style=”flat” shape=”square” color=”pink” size=”lg” align=”center” i_type=”material” i_icon_material=”vc-material vc-material-arrow_forward” css_animation=”none” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbeteve.cat/mobilitat/bicing-barcelona-2019-horari-preu/|||target:%20_blank|” css=”.vc_custom_1542209372527{margin-top: 10px !important;margin-right: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;margin-left: 10px !important;}” el_id=”caixa-vermella”][/vc_column][/vc_row]

Que les noves bicicletes convencen els usuaris ho constaten les xifres. Cada bici nova s’utilitza set vegades cada dia de mitjana, una dada similar als usos que tenien les bicicletes antigues. “Evidencia que no hi ha incidències i que la ciutadania l’està fent servir de la mateixa manera que fins ara”, assegura la regidora de Mobilitat, Mercedes Vidal. L’Ajuntament no amaga la satisfacció pels resultats que està donant un procés inèdit que s’aventurava complex.

Bicing

A l’abril, 1.000 bicicletes elèctriques

Quan s’hagin substituït totes les estacions del Bicing, a l’abril, s’incorporaran les 1.000 bicicletes elèctriques que conviuran en les mateixes parades amb les mecàniques (6.000). A partir d’aleshores, arrencarà la segon fase d’implantació del nou Bicing, que sumarà 95 parades més (519 en total), que preveuen portar el servei als barris on ara no arriba, sobretot als de muntanya.