Un bon jingle pot fer que el consumidor reconegui una marca amb els ulls tancats. Ha de ser curt, memorable i transmetre els valors lligats al producte. Tres màximes que compleix un dels molts treballs que Dani Trujillo Martínez ha fet en publicitat i que fa que sigui difícil llegir l’eslògan “Carglass cambia, Carglass repara” sense posar-se a cantar. Des del seu estudi a Terrassa, l’autor d’aquesta breu melodia treballa per a clients d’arreu del món i ha posat música i so a desenes d’anuncis i campanyes per a marques com Toyota, Estrella Damm, Pascual, Font Vella, ING o Lacer.

Cinema, música i televisió

El seu perfil divers com a compositor, productor musical i dissenyador de so fa que abordi el fet sonor de cada projecte amb una visió global. El cinema és on Trujillo pot desenvolupar amb més calma la funció narrativa de la seva música, al servei d’històries més llargues. En la seva trajectòria, ha signat bandes sonores de pel·lícules com ‘Litus’ (Dani de la Orden) i ‘Tercer grado’ (Geoffrey Cowper). Com a productor musical ha treballat amb artistes com Rozalén i també va ser tècnic de gravació en tres temporades d”Operación Triunfo’. Combina la seva feina a Sonaos (el seu estudi) amb la docència a centres com Elisava.