La 42a edició de la Zurich Marató de Barcelona, que es disputarà el diumenge 15 de març de l’any 2020, pot batre el rècord de participants de la història en l’edició en què estrena un eslògan, “A magic experience”. La prova, d’altra banda, no tindrà gaire novetats respecte a l’any passat ja que, segons el director esportiu, Cristian Llorens, “va ser un èxit”. La presentació de l’esdeveniment esportiu s’ha fet aquest dijous a l’Hotel Crowne de Barcelona.

Un ritme d’inscripcions esperançador

El director de la prova, Cristian Llorens, ha destacat que “les expectatives fan pensar que se superarà el nombre de participants de l’any passat” ja que “el nombre d’inscrits ja supera en un 27 % el de les mateixes dates de l’edició anterior”. Ara bé, Llorens ha volgut refredar l’expectació i s’ha mostrat dubitatiu sobre si assaltaran la xifra del 2016, any rècord de participació en la competició.

El mateix recorregut que l’any passat

El recorregut serà el mateix de l’any passat i per tant tindrà el mateix objectiu: que els corredors puguin millorar les seves marques en un circuit més ràpid. La cursa, d’aquesta manera, mantindrà el pas pels llocs més emblemàtics de la ciutat com ho són el Camp Nou, la Sagrada Família o La Pedrera.