Els treballadors dels punts d’informació de TMB han decidit intensificar les aturades davant del que consideren un “tancament total ” per part de l’empresa a negociar, i fer-les de forma indefinida. El 31 de gener els agents que treballen als punts d’Atenció al Client van començar a fer aturades cada dilluns per denunciar una sobrecàrrega de feina que asseguren que s’ha agreujat amb la implantació de la T-Mobilitat. Ara, però, les aturades les faran de dilluns a divendres de 8 a 12 h i de 16 a 20 h.

La decisió d’intensificar la protesta l’han presa després que la reunió de mediació amb l’empresa de dilluns passat acabés “sense cap compromís de negociar amb el comitè de vaga”. Asseguren que continuaran amb les aturades fins que no hi hagi aquesta citació, perquè entenen que aquest “és l’òrgan escollit democràticament” com a interlocutor en aquest conflicte laboral.

Protestes per la “precarització” del servei

Els treballadors asseguren que TMB està precaritzant el servei d’atenció presencial “des de fa molt de temps”. Expliquen que el conflicte va esclatar amb l’inici de la implantació de la T-Mobilitat, que qualifiquen de “caòtic” i “sense la formació adequada”.