Els treballadors dels punts d’informació de TMB (els agents que treballen als punts d’Atenció al Client) comencen aquest dilluns aturades per denunciar la sobrecàrrega de feina. Les faran cada setmana (els dilluns) de 9.30 a 12.30 h i de 17 a 20 h. La plantilla actual està formada per 50 persones que atenen els usuaris en els punts d’informació situats a les estacions d’Universitat, Diagonal, la Sagrera i la Sagrada Família.

Denuncien que no se substitueixen les baixes

Els treballadors han explicat a betevé que durant el mes de desembre un 60 % de la plantilla va estar de baixa i que en cap cas l’empresa va substituir aquests llocs de feina. Diuen que tot plegat ha generat una important càrrega laboral que ja fa temps que arrosseguen. Afirmen que en alguns moments s’arriben a produir cues d’usuaris que esperen per ser atesos i que això minva la qualitat del servei d’atenció.

La implantació de la T-Mobilitat, un dels grans “problemes”

Segons afirmen, la situació es va començar a agreujar amb la implantació de la T-Mobilitat. Expliquen que la resolució de les nombroses incidències que tenen els usuaris recau en els treballadors i que TMB se’n desentén, al·legant que “això no depèn de nosaltres, sinó de l’ATM”. Reclamen que se’ls faci més formació i que es posin tots els recursos necessaris.