La imatge gràfica de betevé s’ha transformat, al ritme que també ho ha fet el canal de la ciutat. Analitzem tots els canvis de la marca derivats de les diferents etapes del mitjà al llarg dels 25 anys d’història.

El 1994 el dissenyador Josep Maria Trias, que també va dissenyar el logotip de Barcelona 92, va ser l’encarregat de la primera imatge de betevé. Un grafisme amb la “B” de Barcelona com a protagonista. El 1997 el dissenyador gràfic Pere Torrent, conegut com Peret, inventa un canvi d’imatge radical amb el color vermell  i les lletres BTV amb un ull que es converteix en el símbol d’una mirada particular d’una televisió que aposta per la creativitat. El 2001, s’aposta per les sigles b.t.v en minúscules com a marca de la casa. Un intent de renovació que no aconsegueix fer oblidar el logo original de Peret. El 2005 el mitjà viu un nou canvi propiciat, en bona part, pel trasllat a les instal·lacions del Poblenou acompanyat d’una renovació gràfica feta per l’estudi SUMA, amb el logotip integrat d’una “B” dins d’una bafarada vermella. El 31 de gener del 2017 neix  un nou logo: betevé. Una proposta de l’estudi Folch que transforma el concepte de Barcelona i televisió en una marca pròpia, tal com sona i com és coneguda entre els barcelonins. Una marca fruit de l’evolució cap a un mitjà transmèdia que integra TDT, ràdio, web i xarxes socials.

Repassa en aquesta galeria els diferents logos de betevé: