Aquest dimecres es compleixen 15 anys de l’esfondrament que va esquerdar el Carmel. El 27 de gener del 2005 les obres d’ampliació de la Línia 5 del metro van cedir i es van empassar un garatge i part d’un edifici al passatge de Calafell. En un principi només havien d’anar a terra dos blocs, però uns dies després del primer esvoranc, el 3 de febrer, n’hi va haver un altre que va agreujar la situació. N’hem parlat amb l’aleshores enginyer en cap de l’Ajuntament de Barcelona, Albert Vilalta.
el més vist
180 pastissos de formatge venuts al dia: La febre per una porció de Jon Cake omple de cues el carrer
Noves imatges de l’estació de la Sagrera: així serà i així avança la construcció de l’equipament
Mor Pere Nieto, mestre i activista veïnal del Poblenou
FGC, sobre les obres de l’L8: “Demanem perdó als veïns, però 20 milions de viatges valen la pena”
La justícia tomba també l’eix verd del carrer de Rocafort i obliga a desmuntar-lo
el més vist
180 pastissos de formatge venuts al dia: La febre per una porció de Jon Cake omple de cues el carrer
Noves imatges de l’estació de la Sagrera: així serà i així avança la construcció de l’equipament
Mor Pere Nieto, mestre i activista veïnal del Poblenou
FGC, sobre les obres de l’L8: “Demanem perdó als veïns, però 20 milions de viatges valen la pena”
La justícia tomba també l’eix verd del carrer de Rocafort i obliga a desmuntar-lo