JOSEP GARCIA, sotscap de la comissaria de mossos de l'Eixample "Un agraïment del turista canadenc, envers la gestió, òbviament l'home ho va agrair, recuperar les seves pertenències i aquesta quantitat de diners i nosaltres li volem agrair al taxista, doncs, el fet que ens la lliurés."

Imatge de l'autor/a

Segons els Mossos d’Esquadra, els diners van ser retornats al seu propietari la mateixa tarda de dissabte. Es tractava d’un turista canadenc que es dirigia a un hotel situat al passeig de Gràcia.

Els Mossos han agraït que el conductor retornés la maleta -que no havia obert-, així com ho ha fet l’afectat a la gestió feta pel cos.