A Spa&Beauty,  els spa managers, esteticistes, distribuïdors i comercials busquen establir relacions comercials amb productes innovadors, sessions de formació i demostracions en directe. Isaac Pescador, gerent de comunicació de la firma NX Expert, afirma que han decidit venir a la fira per primer cop per tal de buscar oportunitats i establir contacte amb els clients: “és una forma ràpida i eficient d’estar en contacte amb el client i presentar els nostres productes i serveis, no tant a través de les xarxes sinó d’una manera més personal”.

Entre les moltes novetats presentades en aquest congrés hi ha els productes de Genoxage, una empresa que ofereix als clients la possibilitat d’obtenir una crema personalitzada, basada en l’anàlisi de l’ADN de la saliva i de l’estil de vida de la persona. L’empresa Oxigenoterapia presenta a Spa&Beauty un altre producte també ideat i patentat per ells: una teràpia facial elaborada amb oxigen pur que regenera les cèl·lules i reforça les defenses de la pell. Altres estands hi ofereixen novetats com la cavateràpia o l’última moda en ungles i maquillatge.

A més, el congrés Spa&Beauty també ofereix una sèrie d’activitats a càrrec d’experts del sector per informar de les últimes tendències i novetats del moment. Estefania Tapia, comercial de la revista ‘Cabines’ i organitzadora d’Spa&Beauty, considera que cada any el congrés creix perquè en cap moment es venen productes, sinó que està exclusivament enfocat al sector professional.