Fer una rambla elevada a l'estil dels jardins del High Line de Nova York no ha seduït els veïns de Sants. Després de mesos de queixes, l'Ajuntament ha fet marxa enrere i recuperarà el projecte de cobertura de vies que es va aprovar l'any 2006. PEPO MEDIAVILA, AV Badal, Brasil i la Bordeta "Tot això s'ha anat endarrerint i ara un any més per culpa d'un disseny nou... El veí estava afectadíssim perquè sempre era el mateix. Veia canvis que no eren substancials, que eren provisionals i la provisionalitat arriba un moment que cansa." Finalment, en aquest tram del calaix que cobreix les vies s'hi farà un talús, una rampa enjardinada que permetrà superar el mur. L'Ajuntament reconeix que ha perdut el temps. JORDI MARTÍ, regidor de Sants-Montjuïc "Hem perdut uns mesos això sí, i això ho hem d'acceptar, però el que és més important es que estem restablint la confiança entre tothom, hem fet autocrítica que havíem de fer i tirem endavant el projecte amb la incorporació de totes les al·legacions dels veïns." Un altre canvi polèmic era l'adaptació del carrer de Sant Antoni de Capmany al trànsit rodat. Ara serà una via per a vianants que permetrà revitalitzar el comerç de la zona, molt afectat per les obres. JUAN ANTONIO GONZÁLEZ, propietari bar ROCXI "Ens està afectant moltíssim. Nosaltres estem sota mínims, perquè estem envoltats d'obres. El tren no l'han soterrat, però a nosaltres, sí." L'acord entre govern i PP per desbloquejar 3,75 milions d'euros permetrà engegar les obres. Podrien començar aquest octubre i s'allargaran com a mínim un any.