Una de les que ha rebut més crítiques ha estat la modificació de la línia número 24. Veïns de Can Baró no estan contents amb el fet que el nou inici i final de línia sigui a la plaça de Catalunya, en lloc del Paral·lel. Alguns argumenten que això hi facilitarà l’accés als turistes i traurà seients als barcelonins. És una idea que Adrià Gomila ha volgut rebatre assenyalat que la parada ha canviat d’ubicació i ara és un punt menys visible de la plaça. A més, ha afegit que la reestructuració de la línia facilitarà l’augment de la freqüència i això fomentarà que vagi menys carregada en el tram on fins ara s’agrupaven més passatgers.

Del vehicle privat al transport públic

Un altre dels punts calents de la nova xarxa d’autobusos s’ha centrat al barri de les Tres Torres, on els veïns protesten pel pas de l’autobús V9 per carrers de Calatrava i Anglí, amb molta afluència de vehicles. A més, també critiquen la línia per la reducció de places d’aparcament. El director de Mobilitat ha subratllat que des de l’Ajuntament volen promoure un canvi en la forma de viatjar dels barcelonins i això implica fomentar l’ús del transport públic on abans no arribava per tal de treure pes al cotxe privat.