El festival gastronòmic Tast a la Rambla ha posat punt final a la sisena edició amb la xifra rècord de 670.000 visitants al llarg dels cinc dies de gastronomia al carrer. L’edició d’aquest any ha superat en 40.000 persones el públic de l’any passat, en part perquè la trobada s’ha allargat un dia més coincidint amb el cap de setmana llarg de la Segona Pasqua.

Al llarg d’aquests cinc dies del Tast a la Rambla s’hi han consumit més de 190.000 degustacions entre una oferta d’una quarantena de restaurants, bars i pastisseries de la ciutat. Tal com assenyala el president d’Amics de la Rambla, Fermín Villar, i coorganitzador de l’esdeveniment, “s’han complert les expectatives”.

Pel que fa a l’origen del públic,  el 71 % de les persones que han visitat el Tast a la Rambla són barcelonines, unes xifres que demostren que es tracta d’un esdeveniment que ha arrelat amb força a Barcelona. En aquest sentit, Villar es mostra satisfet amb aquestes dades, que posen en evidència “que la gent de Barcelona té aquest festival gastronòmic a l’agenda”, l’objectiu dels organitzadors.

Els tacos de tàrtar de tonyina del Telefèric, la tapa més venuda

La tapa més venuda en la sisena edició del Tast a la Rambla ha estat els “tacos de tàrtar de tonyina vermella amb guacamole i maionesa de xipotle”, del restaurant Telefèric. En segona posició han quedat els “cavatelli alla norcina amb trufa d’estiu”, del restaurant Cecconi’s, seguit del “mojito” de la pastisseria Canal.