Messi

Un dels milors amics, per no dir el millor, de Leo Messi dins el vestidor del FC Barcelona era Luis Suárez. L’uruguaià aquest dijous es va acomiadar com a jugador blaugrana per fitxar per l’Atlètic de Madrid, després que el tècnic barcelonista, Ronald Koeman, li digués que no comptava amb ell.

Messi va assistir a l’acte de comiat de Suárez i aquest divendres s’ha volgut acomiadar d’ell i ho ha fet públicament a través d’Instagram. El capità del Barça, fent gala de la gran amistat que els unia, li ha dit:“Et trobaré a faltar”. De fet, diu que se li ha fet “estrany” entrar al vestidor i no veure’l. En aquest mateix missatge, Messi fa una crítica a la directiva del Barça. L’argentí diu que “no et mereixes que et facin fora així” però “la veritat és que en aquestes altures ja no em sorprèn res”.

View this post on Instagram

Ya me venía haciendo la idea pero hoy entré al vestuario y me cayó la ficha de verdad. Que difícil va a ser no seguir compartiendo el día a día con vos, tanto en las canchas como afuera. Los vamos a extrañar muchísimo. Fueron muchos años, muchos mates, comidas, cenas… Muchas cosas que nunca se van a olvidar, todos los días juntos. Va a ser raro verte con otra camiseta y mucho más enfrentarte. Te merecías que te despidan como lo que sos: uno de los jugadores más importantes de la historia del club, consiguiendo cosas importantes tanto en lo grupal como individualmente. Y no que te echen como lo hicieron. Pero la verdad que a esta altura ya no me sorprende nada. Te deseo todo lo mejor en este nuevo desafío. Te quiero mucho, los quiero mucho. Hasta pronto, amigo.

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

Messi acaba desitjant-li el millor en la seva nova etapa a l’Atlètic de Madrid i s’acomiada dient “T’estimo molt”.