Amb aquesta signatura, la Cambra de Comerç de Barcelona i l'Ajuntament posen en marxa l'Oficina d'Atenció a l'Empresa. El servei ha començat a funcionar avui mateix i pretén facilitar les tasques administratives als empresaris. De moment el servei és una prova pilot i s'oferirà des de la mateixa Cambra de Comerç, des de la seu del districte de l'Eixample i des de les oficines de Barcelona Activa. La intenció, però, és consolidar el projecte durant el segon trimestre de 2014 amb el trasllat del servei. L'Oficina d'Atenció a l'Empresa s'obrirà en aquest edifici del 22@. Aquí es podran constituir empreses i començar a fer tràmits administratius com ara l'obtenció de llicències. Amb la posada en marxa d'aquest servei, Barcelona es defineix com una ciutat pionera a l'hora de facilitar els tràmits administratius dels empresaris.

La signatura per tirar endavant l’Oficina d’Atenció a l’Empresa és un organisme per facilitar els tràmits en la creació d’empreses de manera que Barcelona es converteixi en “un motor econòmic”.