Des d'un dels perruquers més prestigiosos de l'estat (RESPIRA) a una firma de productes sud-americana que intenta posicionar-se en el mercat català. LAURA CASADO, formadora de Masglo "Somos una firma colombiana de 25 años en el sector y nos califican de muy buena marca por nuestras lacas, nuestros esmaltes y nuestras bases tratantes." De les sessions de maquillatge convencionals a la tecnologia punta en la salut estètica. CAROLINE BERDONGUE "Tenemos varias cosas, entre otras, el bronceado de solárium de toda la vida, pero, como está cuestionado últimamente, traemos la caña de azúcar, que es el autobronceado." JOSÉ MANUEL SAENZ, gerent Medika Light "Hemos querido englobar todos los problemas que puede encontrar la patología de una paciente, en una máquina." Són infinites les propostes que durant tres dies tenen cabuda en aquest saló amb més de 200 expositors i que enguany ocupa 22.000 metres quadrats de superfície. Un dels plats forts d'aquesta nova edició de Cosmobelleza és la formació. El sector revifa després d'anys difícils i creuen que aquesta és l'aposta de futur. GUILLERMO MENAL, conseller delegat Cosmobelleza "El visitant busca veure productes, conèixer els fabricants, però cada vagada més està demanant formació." Les xifres de moment són bones, només el primer dia de certamen, dissabte, s'han incrementat un 5% el nombre de visitants respecte a l'any passat.

Fins dilluns, el recinte firal de Gran Via acull des de les innovacions més punteres de la tecnologia en salut estètica fins a exposicions de maquillatge més tradicionals, passant per demostracions de les noves tendències a mans dels perruquers i estilistes més reconeguts del sector.

En un moment en què sembla que el sector comença a reactivar-se, amb un augment de l’1,3% en ingressos durant els dos primers mesos de l’any, enguany a Cosmobelleza es poden veure tècniques tan innovadores com un nou tractament “antiaging” o un autobronzejador amb canya de sucre.

La formació dels professionals ja va ser la gran aposta de l’edició de l’any passat de Cosmobelleza. Amb més de 4.000 m² dedicats exclusivament a la formació, aquest any s’han incrementat els tallers, classes magistrals, seminaris, xous i sales d’exposicions per tal d’oferir al visitant una mirada més didàctica i dinàmica sobre el món dels cosmètics.