El comerç de la Marina vol acostar-se a les 3.000 persones que cada dia es desplacen al barri per treballar. Per això, l’associació de comerciants, juntament amb Barcelona Activa i el districte de Sants-Montjuïc, ha posat en marxa la campanya “Treballo al barri, compro al barri”.

Un miler de treballadors de set empreses diferents ja han rebut un talonari amb descomptes, ofertes o regals directes en una seixantena d’establiments que van des de restaurants, perruqueries o centres d’estètica, fins a joieries, òptiques o concessionaris de cotxes.

Bona acollida de la campanya

La iniciativa es va posar en marxa el mes de novembre i ha estat molt ben rebuda per comerciants i treballadors. “Abans només anaves a comprar si necessitaves alguna cosa urgent. Aquests cupons et conviden a comprar més”, afirma Jessica Pérez, treballadora de Sertram. En la mateixa línia va l’opinió de Ramon Carner, membre de l’Associació de Comerciants la Marina: “De moment hem notat un augment de les vendes d’un 5 %. Per ser la primera vegada està prou bé”.

Més mesures per enfortir el comerç

La campanya “Treballo al barri, compro al barri” està emmarcada dins del Pla de desenvolupament econòmic del districte. Estarà en marxa fins a finals d’abril, però Barcelona Activa assegura que després es posaran en marxa altres projectes per potenciar el lligam entre el teixit comercial i l’empresarial i industrial de la zona.