La campanya promocional té el nom de “Save The Date: Barcelona 2014” i vol arribar a més de vuit milions de persones. La guia en línia recull els 50 esdeveniments més importants que acollirà la ciutat aquest 2014. En un total de 32 pàgines es destaca el 080 Barcelona Fashion, el Mobile World Congress, la Fira Alimentària, la festa de Sant Jordi, el Trofeu Comte Godó, el Gran Premi de Fórmula 1, i el Sónar i el Primavera Sound i també les visites a l’antic recinte hospitalari de Sant Pau, entre altres propostes.

La guia s’ha editat en anglès, francès, rus i castellà i pretén arribar directament al lector de ‘Time Out’. Segons Turisme de Barcelona, s’ha triat aquesta revista perquè és una capçalera de referència internacional amb un públic objectiu interessat per la cultura, socialment actiu i que busca en aquesta publicació inspiració per fer activitats. Turisme de Barcelona ha imprès 18.000 exemplars en anglès per als subscriptors de ‘Time Out London’. A Moscou també se’n farà una versió impresa amb 10.000 còpies en rus.