Ha començat el compte enrere i l'activitat és frenètica. Tant per als tècnics que trien les millors localitzacions per a les càmeres amb el muntatge d'una grua inclòs, com per als grans protagonistes: els dissenyadors. Els models sortiran per aquí i hauran de recórrer tot aquest quadrilàter. Aquest matí ja hem pogut veure una de les grans estrelles, Jon Kortajarena, admirant les runes i les dimensions de la passarel·la. Mango és per segon any consecutiu la firma encarregada d'obrir foc amb la desfilada inaugural. Aquest matí Frans Bonet ha supervisat els darrers detalls i encara que no ens ha revelat cap secret de la col·lecció, sí que ha confesat que el gran repte ha estat adaptar-se a una passarel·la de 156 metres de llarg. FRANS BONET, Mango "Per donar concepte de col·lecció hem hagut d'incorporar força models i fer unes sortides perquè lliguin amb tot el recorregut." La moda no serà l'única protagonista de la inuguració d'aquest vespre, perquè també està prevista la presentació en exclusiva d'un nou model de cotxe de Seat, un dels patrocinadors d'aquest 080. Aquesta festa de la moda és una gran oportunitat per donar-se a conèixer. Les empreses que hi participen per primer cop busquen fer contactes i trobar noves opcions de negoci. JORDI ADRIAN, dibuixant de Meles Must "Nosaltres ens dediquem al món del dibuix per l'encaix. També ens encarreguem de la part tècnica perquè els dibuixos poden ser molt macos, perquè si no es poden fabricar amb una màquina, no té cap sentit." A l'espai obert al públic en general, també molt moviment. Aquí el visitant podrà comprar els productes que les "pop-up stores" o botigues efímeres s'afanyaven a col·locar. Però qui vulgui accedir-hi haurà d'aconseguir una invitació prèvia que es pot descarregar al web del 080.