Els petits teatres de la ciutat han fet bona l’expressió que afirma que la unió fa la força. És l’estratègia amb què han decidit superar la crisi ocasionada per la pandèmia i superar els efectes de les restriccions anticontagis.
Deu sales de la ciutat s’han agrupat en la campanya “10 escenaris, 1 univers d’emocions”, per crear un abonament que permeti motivar el públic cap als seus patis de butaques. La iniciativa neix de l’experiència que, aquest estiu, ja van experimentar amb el Festival Grec d’enguany, sota la campanya “On el teatre batega”.
De fet, aquesta campanya és un dels primers resultats obtinguts des de l’estiu, després que les sales “hagin seguit treballant plegades, aglutinant esforços i compartint coneixement”, explica l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya en un comunicat. L’entitat posa en relleu que “l’objectiu és crear més iniciatives que beneficiïn el públic, els creadors, les companyies i els artistes, i generin vincles entre les sales”.
Sis mesos de programació
Els deu teatres que participen en aquesta iniciativa han unit una programació des d’aquest desembre i, almenys, fins el juny de l’any vinent. Es tracta de més d’una vintena d’espectacles que pujaran als escenaris dels teatres:
- Antic Teatre
- Teatre Akadèmia
- Sala Àtrium
- El Maldà
- Sala Fènix
- Sala Flyhard
- La Badabadoc
- Teatre Tantarantana
- Sala Versus Glòries
- La Gleva
120 € per deu entrades
Els abonaments han sortit a la venda al preu de 120 euros, tot i que l’organització ha previst una promoció, vàlida per a aquest desembre, al preu de 90 euros.
L’abonament inclou deu entrades per qualsevol dels espectacles dels deu teatres, amb un màxim de dues entrades per sala.