MANUEL ESTELLER, director del programa de l'IDIBELL "Aquest suport està destinat a un projecte d'investigació per estudiar un tumor de la infància, aquest tumor es diu retinoblastoma i apareix al fons de l'ull. El que farem és estudiar les alteracions genètiques que causen aquest tumor." JOSEP SÁNCHEZ, cap del Servei d'Oncologia i Hematologia Pediàtrica del Vall d'Hebron "Fonamentalment el que volem sempre és preservar en primer lloc la vida, però després preservar també l'òrgan i la visió, que són els aspectes fonamentals. A través d'aquest impuls a la investigació que es dóna al nostre grup del Vall d'Hebron i treballant conjuntament amb el grup del doctor Esteller, esperem progressar en el coneixement d'aquest tipus de tumor."

Imatge de l'autor/a

La Sala de Cròniques de l’Ajuntament ha acollit aquest dissabte els impulsors de la iniciativa “Un nen, un somriure”, que han volgut fer un homenatge a totes aquelles persones, artistes i empreses que han col·laborat en el projecte.

Després de l’organització de quatre concerts benèfics, els impulsors han recaptat un total de 23.000 euros, 16.000 dels quals seran destinats a la Fundació Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) i al Grup de Recerca Translacional en Càncer Infantil, que es dediquen a la investigació del càncer infantil.

Els 7.000 euros restants els ha aportat l’organització Desafío Menorca, i seran destinats a l’organització d’un campament per a 10 nens que recentment s’han recuperat de la malaltia. L’empresa Air Hoteles també ha volgut col·laborar en la iniciativa i hi ha aportat 10 paquets de regal per als nens.