Després de quatre anys d’edicions mensuals gratuïtes, ‘El Jardí de Sant Gervasi’ s’ha convertit en un diari consolidat al barri de Sant Gervasi. Per això al setembre va començar una nova etapa, ampliant-se a tot el districte de Sarrià – Sant Gervasi.

Un diari renovat en un situació econòmica complicada

L’ara anomenat ‘El Jardí de Sant Gervasi i Sarrià’ ha renovant el disseny i ha modernitzant els continguts amb reportatges en profunditat i fotoreportatges. També tenen més presència al web i a les xarxes socials. Però després dels números de setembre i octubre els ingressos no han estat els esperats, “Sant Gervasi ha respost fantàsticament, la majoria d’anunciants s’ha mantingut però la resposta a Sarrià, sobretot de cara als anunciants, doncs per ara està sent molt fluixa”, lamenta Jesús Mestre, coordinador del diari.

Treballar sense cobrar

Per això els socis de la cooperativa del diari, que va canviar la seva forma jurídica fa poc, han deixat de cobrar el sou, però no es resignen: “Al contrari, creiem que hem de fer la feina encara millor per fer un diari encara millor”, explica la cap de redacció, Carme Rocamora. El diari, que té sis treballadors, està intentant millorar la vessant comercial i esperen que en els mesos vinents es puguin recuperar econòmicament amb més anunciants, subscriptors i socis per continuar potenciant la identitat de barri amb el seu contingut, que dona veu als veïns, les entitats i les associacions.