Últimes hores per trobar articles exclusius a preus raonables. Aquest ha estat el principal objectiu de les prop de deu mil persones que han passat per la fira Mos. ANA BARBARA SOUSA: "Vengo buscando la ganga porque pprincipalmente la tienda de Custo suele ser bastante cara y la verdad es que está bastante bien de precio" Alguns, però, no ho veuen tan clar. EULÀLIA SANS: "Doncs com que els preus no són molt assequibles he vingut per veure que hi ha, per xafardejar i per agafar una idea." La fira Mos, ofereix productes de marca de fora de temporada. Això els permet fer grans descomptes de fins a un 50 per cent de mitjana. Algunes aprofiten aquests preus per comprar-se les seves primeres peces. LAURA GARCIA: "He vingut a comprar roba perquè m'agraden molt els colors que il·luminen" Segons l'organització, cada vegada és més habitual que les marques s'apuntin a la moda de la venda en outlets. MÓNICA ESPADA, directora de Moving Outlet Show: "La venta de la part outlet dintre del total ventes representa en el 2010 ja un 17% osigui clarament es una tendencia amb creixement cada vegada més" Per diferenciar-se de la compra en altres botigues d'estocs, aquí el visitant rep altres propostes. Des d'un curs de maquillatge fins a una sessió de música amb la tecnologia més capdavantera. Tot per fer de la visita un dia de compres diferent.