Matí de ple a agost a la parada de la Línia 9 a la Terminal 1 de l'aeroport del Prat. Un metro cada cinc minuts, i més viatgers de l'operació tornada després de vacances, que no pas d'arribada a Barcelona. Durant els primers tres mesos de funcionament, aquesta va ser la parada més utilitzada de la línia, amb uns 4.000 usuaris diaris. L'àmplia majoria d'usuaris que utilitzen la Línia 9 avui aquí a la T1 del Prat són turistes, que consideren aquest mitjà de transport com l'opció més barata i ràpida per connectar amb la ciutat. CATI BARCELÓ, turista. "Em sembla que és més comode el metro. Hen pensat que després podria fer servir més el bitllet durant el dia i en canvi, l'autobús només em deixa al centre de la ciutat." AMADEO CUPIRAGGI, turista. "Encara que la distància sigui més llarga, el metro va més ràpid." FRÉDÉRIC ROSAY, turista. "És molt pràctic i útil. És agradable i estic content de poder agafar el metro". Pels treballadors de l'aeroport que viuen al Prat o al districte de Sants, la Línia 9 s'ha convertit en la millor opció per arribar a la feina. CRISTÓBAL BLANCO. "L'autbús passava cada mitja hora i el metro cada 7 minuts, és millor. Per venir a treballar que sempre vas una mica just doncs em va bé." "Me va muy bien para conectar con la Zona Universitaria". Alguns usuaris habituals de l'aeroport, però, la troben poc pràctica. "Crec que hauria de connectar millor amb el centre de la ciutat, amb una parada a Sants o la plaça d'Espanya. Per mi és molt millor l'Aerobús o els Rodalies. Crec que per tot el que ha costat, estarà infrautilitzada". Les xifres recollides durant els primers tres mesos de funcionament situen la utilització de la línia a l'entorn dels 47.000 usuaris diaris.

Sis mesos després de l’estrena de la Línia 9 del metro, al febrer, molts usuaris la valoren positivament, però d’altres no n’estan tan satisfets. La majoria dels passatgers són turistes estrangers, ja que la línia arriba fins a l’Aeroport de Barcelona-el Prat. Però també hi ha treballadors de l’aeroport i barcelonins, a qui la combinació de línies els permet escurçar el trajecte. Molts d’aquests consideren que hi falta una millor connexió amb el centre de la ciutat.