El lema de la campanya és “Imagina una conducció segura” i consta de cinc anuncis que s’emetran per televisió i tres per ràdio, així com també es difondran a través de les xarxes socials. És la primera campanya del Servei Català de Trànsit protagonitzada per infants. La intenció és que els adults prenguin consciència de les seves actituds al volant a través de les reflexions espontànies dels més petits. A més, el públic infantil es pot sentir identificat amb els protagonistes de l’anunci.

La campanya arriba amb les dades de sinistralitat viària més negatives dels últims anys, quan ja s’han superat tots els morts en carretera de tot el 2014. Entre l’1 de gener i l’1 d’octubre de 2015 han mort 133 persones, un 28 % més que durant el mateix període de temps que l’any anterior. De fet, en tot el 2014 en van morir només set més, 140. Durant l’estiu s’han reproduït els mateixos resultats negatius: aquest estiu passat ha crescut la mortalitat en un 37 %, de 49 morts s’ha passat a 67.