Pel portaveu de la plataforma és necessari donar suport als aturats “ja que hi ha persones que no poden utilitzar el transport públic per que no poden pagar-lo”. Una de les mesures del nou govern municipal és impulsar una rebaixa del 80 % del preu per a les persones sense feina, encara que Stop Pujades en reclama la gratuïtat.

Sobre el preu de la T-10, Garrobo ha demanat que “es mantingui o es rebaixi”. Segons la plataforma, aquesta ha estat una de les causes de l’augment del nombre de passatgers de la xarxa de metro i autobús respecte a l’any passat.

Francisco Garrobo també ha parlat sobre la futura T-Mobilitat i ha assegurat que la plataforma no està en contra de la posada en marxa de la targeta sinó de la “seva privatització”. Garrobo ha reclamat a l’Administració que es faci enrere i no cedeixi la gestió d’aquest títol de transport  a l’UTE SOC Mobilitat -integrat per CaixaBank, Fujitsu, Indra i Marfina. En la mateixa línia, també ha demanat “un tramvia de gestió pública”.

Sobre la possible arribada de la Línia 10 a la Marina del Prat Vermell el 2016, Garrobo considera que es tracta d’una bona notícia i respon “a una reivindicació de Stop Pujades”.