La Montse ha tingut sort. Aparcarà al centre del Poblenou, en ple migdia, una tasca difícil en un barri on cada cop és més complicat trobar lloc per aparcar. MONTSE GONZÁLEZ "Sobretodo de día, por la noche no hay problema. Pero en las horas de oficinas es muy difícil". Per solucionar aquesta mancança, els veïns han aprovat finalment l'estudi encarregat a l'Ajuntament per implantar la zona verda al barri. I així serà a partir de l'1 de juliol. L'estudi centra l'ampliació de l'àrea verda en el sector delimitat per la Gran Via, el carrer de Bilbao, la Diagonal, Pallars, Josep Pla, Llull, Selva de Mar, el passeig de Garcia Faria, l'avinguda del Litoral, els carrers Badajoz, Pere IV, Llacuna i la Diagonal fins a Glòries. En total, 5.633 places d'aparcament regulades. MANEL PASCUAL, membre de la Comissió de Mobilitat de Sant Martí "Es preten facilitat l'aparcament a la gent del barri i que la gent que vingui ho faci en transport públic. També per alliberar espais i que tot plegat sigui un benefici per al barri". Entre un 8% i un 9% de les places regulades es destinaran a àrea blava, a petició dels mateixos comerciants. ARCADIO GARCÍA "Al no tener zona verde o azul, la gente venia aquí, dejaba el coche durante dos semanas y ocupaba un espacio para los vecinos. De esta manera, creo que habrá más diversidad". RICARD CASTILLO "Ho trobo malament. Ja paguem prou impostos com perquè ara, per aparcar, hageum de pagar més impostos". ANDÚGAR NAVARRO "Me parece fatal. Mira, ahora acabo de pagar el impuesto de circulación. Y ahora que tendré que pagar? Más por tener el coche aparcado 'x' tiempo?". Als contraris a la zona verda sempre els quedaran aparcaments gratuïts com aquest que encara hi ha al barri. Uns espais que tenen els dies comptats perquè ocupen terrenys que, en un futur, s'han de destinar a equipaments.