La bicicleta ha començat el 2011 arribant als 180 quilòmetres de carril bici a Barcelona. Una dada que mostra la consolidació d'aquesta com a mitjà de transport a la ciutat. El servei de bicing va començar al març de 2007 amb 14 estacions, aquesta n'és la primera, i comptava amb 200 bicicletes. Ara ja n'hi ha 6.000 i compta amb 420 estacions de bicing com aquesta del carrer de Girona, un dels últims en els que s'ha ampliat el carril bici. L'Ajuntament fa un balanç molt positiu dels resultats assolits i considera que el servei ja ha arribat a la majoria d'edat. FRANCESC NARVÁEZ, regidor de Mobilitat "Aquesta ciutat té un Bicing amb una molt bona infrastructura, molt fiable i, a més a més, amb molt bona qualitat en tots i cadascun dels seus elements." Tot i així, encara hi ha usuaris que hi troben mancances. XAVIER MANER, usuari del Bicing "Jo sí que posaria 45 minuts el tram, o 40; 30 és una mica just per gent jove com nosaltres que volem utilitzar-lo com a transport." IAN HULSHOFF, usuari del Bicing "De vez en cuando las bicicletas, los Bicing, están rotas, no funcionan o hay estaciones sin Bicing." ISAAC CABEZA, usuari del Bicing "La gent que anem en bici agraïm molt que hi hagi carrils bici. Hi ha altres ciutats d'Europa que evidentment ja ni calen carrils bici, que tota la ciutat està envaïda per bicicletes." Però a finals d'aquest mandat, el consistori vol arribar als 201 quilòmetres amb nous carrils a diferents barris com a Tres Torres, Poblenou o Trinitat Nova.

En concret, l’itinerari ciclista que hi ha actualment dins de la  ciutat és de 159 quilmetres de ‘carril bici’ més 21,3 de ronda  verda.
Cada dia hi ha, gairebé, 103.000 desplaaments en bicicleta,  informa l’Ajuntament en un comunicat.
El govern municipal ha invertit durant aquests quatre anys 4,4  milions d’euros a crear i millorar aquests carrils.
Ja el desembre es van acabar els dels carrers Girona (entre Gran  Via i Consell de Cent) i Ramon Turró (Rambla del Poblenou-laba).
En el primer semestre de 2011 es faran els de Via  Júlia-Aiguablava, Ciutat de Granada (entre Diagonal i Taulat),  Pujades (Selva de Mar-Bac de Roda), avinguda Icria, laba (Ramon  Turró-passeig Marítim) i Jordi Girona-avinguda Exrcit-Fernando Primo  de Rivera.
Durant aquest període també s’acabar el carril del carrer  Numncia (entre Diagonal i Prat de la Riba), i el d’accés al centre  histric de Sarri, per a la qual cosa es treballar a Fleming,  Guimer, Via Augusta, Vergós, casc antic de Sarri i passeig Santa  Eullia.

L’itinerari ciclista que hi ha a la ciutat compta amb 159 quilòmetres de carril bici i 21,3 de ronda  verda. Durant quatre anys, el govern municipal hi ha destinat 4,4 milions d’euros.

Al desembre es van acabar els carrils bici dels carrers de Girona (entre Gran  Via i Consell de Cent) i de Ramon Turró (Rambla del Poblenou-Àlaba). Durant el primer semestre de 2011, es faran els de Via Júlia-Aiguablava, Ciutat de Granada (entre Diagonal i Taulat), Pujades (Selva de Mar-Bac de Roda), avinguda Icària, Àlaba (Ramon  Turró-passeig Marítim) i Jordi Girona-avinguda Exèrcit-Fernando Primo  de Rivera.

Durant aquest període també s’acabar el carril del carrer  Numància (entre Diagonal i Prat de la Riba), i el d’accés al centre  històric de Sarrià, per a la qual cosa es treballarà a Fleming,  Guimerà, Via Augusta, Vergós, casc antic de Sarriài passeig Santa  Eulàlia.