Els explica quins són els secrets de la seva empresa, espacialitzada en videojocs, i ells estan aquí per aprendre. SIMON LEE, fundador de GameBCN "A mi m'interessa per tenir la possibilitat d'inspirar gent, per saber que si volen crear en el nostre cas una empresa de videojocs, doncs estem nosaltres en el panorama." Aquest és l'objectiu de NewCo. Durant un dia, una cinquantena de negocis obren les portes a futurs empresaris. El públic és bàsicament jove, però les xerrades estan adreçades a tothom. MATTHIAS SCHNEIDER, NewCo Espanya "También participan muchas personas de empresas más consolidadas, directivos muy senior que piensan que NewCo es una jornada interesante para abrirse la mente, imaginarse nuevas posibilidades." A tots ells, aquesta visita a una famosa empresa de venda de roba i complements per Internet els pot ajudar a desenvolupar el seu projecte. REGINA VALDÉS, participant a NewCo "Estoy muy interesada en venir a este evento sobretodo para saber los tipos de negocio que hay, ver que de una idea se puede crear algo tan grande." PAULA MELLER, participant a NewCo "Cada xerrada és diferent, una més de marketing, l'altra de com gguanyar diners, l'altra de com fer servir la tecnologia dintre d'una empresa." La iniciativa va sorgir a San Francisco el 2012, però ja ha arribat a 15 països d'arreu del món. Aquest és el primer cop que es fa a Barcelona. La propera NweCo serà a Madrid el maig de 2016.

Les trobades entre directius i emprenedors s’han fet a empreses consolidades com Privalia, Sónar o MyTaxi. Segons el CEO de NewCo a Espanya, Matthias Schneider, la majoria dels assistents a aquestes xerrades són gent jove, tot i que “també participen directius d’empreses consolidades que volen obrir la ment i imaginar-se noves possibilitats.”

NewCo va néixer el 2012 a San Francisco i des d’aleshores s’ha desplaçat a una quinzena de ciutats com Londres, Àmsterdam o Nova York. A Barcelona es tornarà a celebrar aquest esdeveniment coincidint amb el Mobile World Congress i a Madrid es farà al maig de 2016.