Les perspectives de recuperació del sector de  l’automòbil s’han acomplert pel que fa als resultats del certamen. D’una banda, per la presència de pràcticament totes les companyies automobilístiques i, de l’altra, el volum de vendes registrat, molt per sobre de l’edició anterior. Des de l’organització del saló hi veuen una prova més del canvi de tendència que està experimentant el sector.

El president del certamen, Enrique Lacalle, ha assegurat que aquesta ha estat “una de les millors edicions” i que el saló s’ha consolidat entre els més importants d’Europa.

Durant 11 dies, el recinte firal de Montjuïc ha estat l’aparador de les darreres novetats del món del motor. S’hi han presentat fins a 60 novetats de 38 marques expositores, entre les quals, dues primícies mundials: les noves versions de l’Ibiza i l’Alhambra. Altres companyies també hi han presentat models inèdits a Europa. A més dels tradicionals espais de les grans marques, aquest any s’han incorporat zones dedicades a la connectivitat entre el cotxe i els mòbils.