Música galàctica, intercomarcal i ultramarina. Així és com es va presentar a Vic el Col·lectiu Eternity, unió de tres figures de la cançó i el pop d'inqüestionable personalitat. Curiós contrast entre un Sisa amb barret canotier de senyor d'una altra època i el kimono de kung-fu de Joan Miquel Oliver. Però no els va costar pactar un repertori equilibrat. J. M. OLIVER, J. SISA i Q. PORTET, Col·lectiu Eternity "Quan ens vam reunir el primer cop vam dir: 'les del Sisa les triem el Joan Miquel i jo, les del Joan Miquel les triem en Sisa i jo...' i etcètera. Així ho vam fer." A Barcelona van incorporar més temes que els que havien cantat a Vic. Van fer-ne sis de cada membre del trio, un dels quals el surrealista 'Coristes i numismàtics', de Sisa, tot un clàssic. Sobre el so del grup que completen el baixista i bateria habituals de Portet, la premissa va ser que cap cançó no sonés com es va gravar. J. M. OLIVER, J. SISA i Q. PORTET, Col·lectiu Eternity "Els discos d'en Sisa són... toquem cançons molt antigues. Els discos en aquella època: els arranjaments eren molt diferents, les gravacions eren molt diferents... I jo, els meus discos, els he fet pràcticament tot sol a casa, molta cosa... 'Surfistes en càmera lenta' és un tema electrònic." Les cançons d'Oliver són totes del primer disc en solitari, 'Surfistes en càmera lenta', cas de 'Hansel i Gretel'. De Portet no en van mancar 'Homes i dones del cap dret' o 'La Rambla', i de Sisa, temes com 'Boletaires' o 'Aquest any follarem com folls'. La cosa va començar com un encàrrec per a un sol concert però no paren de sortir-ne de nous. És, com diu Jaume Sisa, el Col·lectiu Eternity, fins que duri...

Repertori:

‘Paisatge amb  anxova’, ‘Surfistes en càmera lenta’, ‘Coristes i numismàtics’, ‘Hansel i Gretel’, ‘Homes i dones del cap dret’, ‘Progresso adequadament’, ‘Primera comunió’, ‘Petit homenet’, ‘Sunny day’, ‘Sa núvia morta’, ‘No cal parlar’, ‘El fill del mestre’, ‘La Rambla’, ‘Final feliç’, ‘Boletaires’, ‘Pallasso’, ‘Aquest any follarem com folls’ i ‘La música dels astres’.