Des de l’entrada de la digitalització a principis del segle XXI, les sales d’exhibició de cinema més petites ho han passat malament i han anat tancant progressivament. Però en aquest context encara sobreviu una iniciativa pionera a l’estat: es tracta del Zumzeig, una sala de cinema fundada l’any 2013 per Esteban Bernatas al districte de Sants-Montjuïc. El projecte aposta clarament pel cinema independent amb la programació d’una filmografia difícil de trobar a les sales comercials. A partir del 2016, el Zumzeig es renova i s’organitza en forma de cooperativa. ‘Cinema a Granel’ entrevista Albert Triviño, programador del Zumzeig.
Ho vols veure abans que ningú?
Cinema a Granel
Cinema i activisme cultural: Albert Triviño
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist