Conduir un Ferrari durant set quilòmetres per menys de 50 euros o pilotar una avioneta per menys de 80. Són els productes estrella d'aquest Nadal d'Offerum, un portal de venda creat fa quatre anys i ja amb sis milions d'usuaris. Instal·lats al Poblenou s'han beneficiat del boom de les compres per Internet, fins al punt que tres de cada quatre consumidors en línia han comprat tots o part dels regals de Nadal. VICENTE ARIAS, CEO, d'Offerum "Cada vegada ens hem tret més la por de comprar per Internet. A qui li surt millor és al local de tota la vida, al qual fem un campanya de màrqueting sis milions de persones." Benefici a tres bandes: no només per al web i el venedor, sinó també per al consumidor, que de cara a les compres de Nadal s'estalvia temps, aglomeracions i té accés a més varietat de productes. "Descomptes de fins a un 80%.... " Però si hi ha algú realment enfeinat aquests dies és Amazon, el portal amb un catàleg amb més de 32 milions de productes i que amb la campanya de Nadal ha assolit el dia de més encàrrecs de la seva història: 130.000 en 24 hores.