Les rebaixes a Internet tenen públic potencial. Almenys això és el que va demostrar la darrera edició de l’eDay, que es va celebrar el mes de novembre. És per aquest motiu que l’organització d’aquesta jornada ha decidit repetir-la coincidint amb l’arribada de l’estiu. Durant tot el dilluns, 300 marques i 150 botigues posaran a disposició dels  clients centenars d’ofertes. Per poder comprar a preus reduïts, els usuaris hauran d’accedir a la pàgina web oficial i localitzar els descomptes dels productes que els interessin. Les seccions estaran ordenades per categories perquè els internautes puguin trobar fàcilment els productes que els interessin.

Entre les empreses que es poden trobar en aquest certamen hi ha marques de roba, empreses de viatges, webs de descomptes gastronòmics, supermercats i alimentació, oci o productes infantils, entre d’altres, que descomptaran fins a un 70% el preu dels productes. Els organitzadors preveuen que durant aquesta jornada unes 200.000 persones adquireixin algun producte i que els beneficis ascendeixin a 10 milions d’euros.

L’objectiu d’aquest certamen, organitzat per The eWorld (la fira professional de comerç electrònic i màrqueting digital) és promocionar el consum a la xarxa i que els compradors coneguin ofertes comercials que van més enllà de la moda. Durant aquesta jornada s’espera que unes 60.000 persones debutin com a compradores a Internet. Ara caldrà veure si els servidors responen correctament a la demanda, ja que l’any passat es van superar totes les expectatives en la primera edició (mig milió d’usuaris) i en alguns moments els servidors es van veure desbordats.