La setmana d’ofertes i descomptes creada per minimitzar l’impacte de la cancel·lació del Mobile World Congress, anomenada Barcelona Opportunity Week, no s’ha notat en els establiments comercials de la ciutat. El vicepresident de Barcelona Comerç, Pròsper Puig, ha explicat en una entrevista al programa ‘bàsics’, de betevé, que aquesta iniciativa de Turisme de Barcelona “ha tingut poc impacte en àmbit comercial, potser en alguns hotels sí”. “Hem demostrat que som ràpids de reflexos, però ha estat precipitat”, ha lamentat Puig, tot i que assegura que “millor això que res”.

El vicepresident de Barcelona Comerç, entitat que agrupa 24 eixos comercials de la ciutat, considera que Barcelona “ha sortit enfortida” després de la cancel·lació del Mobile, que l’empresa organitzadora va decidir suspendre per la crisi del coronavirus. “Barcelona ha estat la primera ciutat a prendre una determinació important”, ha dit Puig, fent referència que el dia en què havia de començar el Mobile World Congress es va detectar el primer cas de coronavirus a la ciutat.

En la mateixa línia s’ha expressat el president de l’Associació de Comerciants de Creu Coberta, Lluís Llanas, qui ha corroborat les afirmacions de Pròsper Puig. Per Llanas, “era necessari presentar una oferta alternativa al Mobile, però no s’ha notat en els comerços”.