Nobu Restaurant

La Barcelona Opportunity Week torna per reduir els efectes negatius en el turisme de la cancel·lació del Mobile World Congress. Es farà del 21 de febrer a l’1 de març sota el lema “Vine a Barcelona. Ara és el moment”. Turisme de Barcelona oferirà un paquet d’ofertes i descomptes a diversos sectors turístics. En espera que s’hi afegeixin més iniciatives, els restaurants que s’hi adhereixin oferiran preus tancats especials, hi haurà 2×1 en museus i equipaments culturals i Renfe farà un 35 % de descompte en trajectes nacionals amb destinació a Barcelona.

En la presentació de la campanya, el director general de Turisme de Barcelona, Joan Torrella, reconeix que “seria il·lús” pretendre que amb tan poc temps de preparació s’aconsegueixi fer venir nous turistes. Aquesta Opportunity Week, segons Torrella, està dirigida als visitants que tenien pensat ser a Barcelona durant el MWC i que no han cancel·lat la visita, i també als barcelonins.

Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni, no ha volgut fer previsions de volum de negoci i ha dit que “l’èxit ja és aquí amb la forma de reaccionar que ha tingut el sector econòmic” per reduir al màxim l’impacte de la cancel·lació del Mobile.

De moment, s’han afegit a la campanya 150 operadors turístics, però Turisme de Barcelona espera que més negocis s’interessin a oferir descomptes durant l’Opportunity Week. A partir del 21 de febrer es podran consultar totes les ofertes al web.

En pocs dies, l’Ajuntament ha buscat solucions per intentar ajudar el sector turístic i tecnològic de la ciutat, que s’han vist molt afectats per la cancel·lació del Mobile World Congress.