Diversos activistes de Proactiva Open Arms s’han enfilat al capdamunt de l’estàtua de Colom i hi han penjat un salvavides amb una inscripció de l’ONG. La reivindicació s’ha fet just quan el vaixell Open Arms entrava al port de Barcelona amb els 60 refugiats, que van ser rescatats davant de les costes de Líbia, a bord. Després de gairebé dues hores, els activistes han baixat de l’estàtua i han estat identificats pels Mossos d’Esquadra, ja que l’acció no havia estat autoritzada per l’Ajuntament de Barcelona.
Ho vols veure abans que ningú?
societat
Open Arms penja un salvavides reivindicatiu a l’estàtua de Colom
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist