Detingut a l'L3 del metro amb més de sis quilos de marihuana en una bossa d'esport | Guàrdia Urbana, marihuana

La Guàrdia Urbana va detenir aquest dissabte, 27 de gener, un noi que portava més de sis quilos de marihuana dins d’una bossa d’esport. L’arrest es va fer a l’estació d’Espanya de l’L3 quan una patrulla de paisà va observar que el jove duia una bossa d’esport de grans dimensions i una motxilla en què es veia que portava dispositius NFC, que entre d’altres coses, es fan servir per accedir a locals com per exemple a moltes associacions cannàbiques.

Davant d’això, els agents van iniciar un seguiment i van adonar-se que en apropar-se al noi, notaven una forta olor de marihuana. Amb aquests indicis van decidir aturar-lo, es van identificar com a agents de la Guàrdia Urbana i el van escorcollar: duia 13 paquets hermètics de marihuana guardats dins la bossa d’esport i 1.540 euros en efectiu.

Ho ha explicat el cos policial en un missatge a X, l’antic Twitter.