La doble campanya contra les agressions sexistes i a favor de la convivència nocturna ha arribat a 150 locals d’oci nocturn durant les tres nits de les Festes de la Mercè. Tant l’Ajuntament de Barcelona com els empresaris del sector han valorat positivament aquests resultats. En total s’han repartit 30.000 sotagots amb el lema “No és no” i es calcula que el missatge ha impactat sobre 80.000 usuaris. Paral·lelament, s’ha llançat el segon lema “Màxima diversió, mínima molèstia!”, per reduir el soroll a la via pública i les conductes irrespectuoses.
Els sotagots contra les agressions sexistes s’han repartit també en anglès amb el missatge “No means no” per arribar als turistes. La regidora de Feminismes i LGTBI, Laura Pérez, ha agraït que “tots els actors socials i empresarials de la ciutat se sumin a treballar per reduir la violència contra les dones”. D’altra banda, el secretari de la Federació Catalana d’Associacions d’Activitats de Restauració i Musicals, Joaquim Boadas, ha assegurat que amb aquesta campanya el sector de l’oci nocturn “ha deixat palès que farà tot el que estigui al seu abast per evitar” les conductes sexistes.
La campanya a favor de la convivència nocturna també s’ha difós en anglès amb el missatge “Maxium fun, minimum disturbance!” a través de 200 pòsters als espais d’oci nocturn. Els promotors de la campanya han visitat locals de les zones de la plaça Reial, la Rambla, el Raval, Gràcia, el Born, Sants-Montjuïc, el Port Olímpic, el passeig Marítim i l’Eixample.