La iniciativa Barcelona loves entrepreneurs sorgeix de la trobada d’empresaris catalans que hi va haver a la ciutat el 18 de juliol passat i en què es van posar objectius comuns per sorgir de la crisi que afecta el país.

Per tirar endavant el projecte, els impulsors de la iniciativa han creat un manifest amb els principis més imporants que hauria de seguir tot empresari. El manifest es pot divulgar a través d’Internet i està dirigit a diferents sectors socials, que facin dels 10 punts bàsics el full de ruta a seguir per convertir Barcelona en el pol empresarial en l’àmbit europeu.

Toni Mascaró i Urs Rothmayr, impulsors del projecte, creuen que “és necessari unir, compartir, sumar, aprofitar sinergies i crear un missatge comú entre tots els projectes empresarials”.

La marca Barcelona juga a favor de la iniciativa Barcelona loves entrepreneurs, la cultura de l’emprenedor que hi ha a la ciutat també, igual que el turisme, la qualitat de vida, el clima, el reconeixement creatiu i artístic, la gastronomia, la cultura, la història, la riquesa natural i la situació geogràfica de Barcelona són factors positius que fan pensar enl’èxit del projecte.