programa nit electoral Barcelona

El seguiment de les eleccions municipals a Barcelona va suposar un nou rècord d’audiència a betevé. Més de 215.000 usuaris van connectar amb el web de betevé durant la jornada del 28 de maig i més de 157.000 espectadors van veure el programa especial de la nit electoral a betevé.

Aquestes xifres suposen una nova fita d’audiència a betevé. En el cas dels usuaris del web, es tracta de l’audiència més alta de la història del mitjà, i en el cas del programa de la nit electoral, la segona emissió més vista del 2023. A més, l’impacte a xarxes socials va ser notable. El compte de Twitter de ‘btv notícies’ va aconseguir més d’un milió d’impressions i 16.000 espectadors van veure el directe de la nit electoral a través d’aquesta xarxa.

El sondeig de betevé i ‘El Periódico‘ va ser un dels moments destacats de la nit, amb una posada en escena espectacular que mostrava imatges aèries de Barcelona amb els vídeos dels diferents candidats. El minut d’or segons Konodrac, va arribar a les 22:59 en ple escrutini de resultats a Barcelona.

betevé, el referent de les eleccions municipals a Barcelona

Durant la cobertura de les eleccions municipals a Barcelona, betevé s’ha convertit en el mitjà referent de la informació local a la ciutat. Així s’ha reflectit en l’aparició a Google, en què els continguts de betevé sempre s’han mantingut en les primeres posicions per a les cerques relacionades amb les municipals de Barcelona.

120.000 espectadors al debat de betevé

El 15 de maig també va suposar un èxit d’audiència amb el debat de Barcelona, que va ser la tercera emissió més vista del 2023. Uns 120.000 espectadors van seguir el debat amb els set candidats a l’alcaldia.

Què vols saber de les eleccions municipals a Barcelona?