El debat a set de betevé va tenir un notable seguiment en tots els seus suports. Segons l’estimació a partir de les dades de Konodrac, fins a 100.000 espectadors van connectar en algun moment amb l’emissió del debat. Es tracta de la segona emissió més vista del 2023, només superada pel directe de la Cavalcada de Reis. El temps mitjà de visionat per dispositiu va ser força elevat: 39 minuts 5 segons de mitjana.

A banda d’aquesta xifra, més de 15.000 dispositius van seguir l’emissió a través dels canals alternatius a la TDT: el directe al web, el de YouTube i a Twitter.

Pel que fa a Kantar Media, durant les cinc hores de debat ens dona una audiència mitjana de 5.172 espectadors i un total de 62.615 contactes, amb una quota de pantalla del 0,31 %. Segons aquesta mateixa empresa, els minuts més vistos del debat van ser entre les 22.50 h i les 23 h, amb 30.948 espectadors de mitjana i un màxim de quota de pantalla de l’ 1,72 %

Minutat de consum del debat electoral de betevé (Font: Konodrac)

Cal destacar, també, l’enquesta sobre quin candidat va fer millor debat, que acumula més de 4.900 vots.