Aprofitant la presentació de l’acord de patrocini entre Qatar Airways i el FC Barcelona, pel qual el club ingressarà 96 milions d’euros durant els pròxims tres anys, el director executiu de la companyia aèria, Akbar al-Baker, ha demanat a la Generalitat que li doni l’oportunitat de fer de l’Aeroport de Barcelona un punt de connexió important per a l’aerolínia, amb més freqüències i més destinacions. Al-Baker ha recordat que Qatar Airways té entre els seus socis Iberia, la qual cosa ha de servir per  facilitar els seus plans d’expansió al Prat.

L’aerolínia pintarà amb els colors del Barça entre sis i set avions Boeing dels models 777 i 787, i des d’aquest dimarts a la nit ha començat a emetre a tot el món un anunci que sota el lema ‘Un equip que uneix el món’ converteix el Barça en una illa plena de referències blaugrana, i que protagonitzen alguns dels jugadors estrella del primer equip, com Messi, Neymar, Piqué i Puyol.

Qatar Airways també s’ha assegurat tenir publicitat a la façana del Camp Nou i a les graderies de l’estadi, així com disposar d’un espai propi al museu del Barça.