Ni una sola bicicleta disponible a mitja tarda al Bicing de la plaça de Joanic. La pendent del passeig de Sant Joan és per a molts un repte difícil de superar. "Es cansador esta subida, sobretodo la última parte de la ciclovía es cansada, sí." "Cada mañana para bajar tardo 15 minutos, porque voy rápido, y para subir 40 minutos casi." Per això hi ha qui veuria amb bons ulls la possibilitat d'incorporar bicicletes elèctriques al servei. "Para la gente mayor que les cuesta más estaría bien. Para nosotros los jóvenes no hay ningún problema." "Per mi genial perquè a partir de travessera de dalt hi ha moltes pendents." L'Ajuntament està treballant-hi com una opció de futur, de moment, poc perfilada. Asseguren que animaria molts motoristes a fer el salt a la bicicleta. EDUARD FREIXEDES, regidor de Sant Martí "Hi ha gent d'aquesta ciutat que saltarà de l'scooter a la bicicleta assistida amb absoluta naturalitat." El Bicicleta Club de Catalunya veuria bé un possible parc públic de bicicletes elèctriques. Sempre que no repercuteixi en la butxaca dels ciutadans. JOAN VALLS portaveu del Bicicleta Club de Catalunya "Tenim una bona part de la ciutat on hi arriba el bicing però la gent no l'empra per una qüestió de pendents i, òbviament, la bicicleta elèctrica donaria aquesta possibilitat a molta gent que ara no l'empra." El consistori també pensa en la bicicleta elèctrica com a eina per als cossos de seguretat. "En un futur no gaire llunyà", segons la regidoria de mobilitat, agents de la Guàrdia Urbana patrullaran en aquests vehicles.
El regidor de Sant Martí, Eduard Freixedes, ha anunciat a BTV que l’Ajuntament està estudiant la possibilitat d’incorporar la bicicleta elèctrica al servei de Bicing. I ha afegit que “en un futur no molt llunyà veurem agents de la Guàrdia Urbana movent-se en bicicletes assistides”. Estudis inclosos al nou Pla de mobilitat urbana conclouen, de fet, que una quantitat important d’usuaris canviarà la moto per la bicicleta elèctrica. I per això l’aposta per incentivar-la no té marxa enrere.